fredag 3 april 2015

Långfredag

Tänk att det redan är påskhelg, tycker nyss det var jul, haha.
Det bästa är att det är långfredag, då är Björn ledig .
Så denna helg blir mysig. Ikväll ska vi iväg och grilla, det ska bli gött. Vi var nyss iväg och köpte kött som jag nu har lagt i marinad. Fint!
 
Dessutom köpte vi påskmat, lite sista minuten kanske. 
Jag var ganska säker på att det skulle vara utplockat, men det var det verkligen inte! 
Det var knappt nå folk heller, så man kanske ska fortsätta handla sent ;) ?
 
Från mat till huvudvärk.
Den har vart en riktig plåga de senaste tre dagarna. Har känts annorlunda. Jag kan dock inte sätta fingret på vad som är annorlunda.
Den känns.. "lättare", men sedan kommer det riktiga "smällar" som verkligen känns.
I onsdags kom en sån när jag var och handlade. FY vad drygt det var. Hela huvudet snurrade och smärtan var nästan brännande. Ush. Hoppas verkligen jag slipper den snart. 

Vi ska ju ner till Akademiska Sjukhuset i Uppsala nu i mitten på april.
Då är det dags för ytterligare en sklerosering, denna gång blir jag också sövd. 
Hoppas det går lika bra som sist.

Jag är inte nervös än, det brukar komma efteråt. Lite konstigt, men så är det :) .

Hoppas ni får en trevlig påskhelg ♡.
 
Morgonhimmel för ett tag sedan.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så roligt att just DU vill kommentera!