onsdag 1 april 2015

Favoritbloggar ❤

Eftersom jag är en blogg-läsar-nörd så har jag ett gäng med bloggar jag kikar in hos dagligen. Dessa bloggar tänkte jag dela med mig av idag!

Jag har sex favoriter, alltså riktiga favoriter
Sedan har jag en hel drös med andra bloggar som jag tittar in hos lite då och då. Kanske ska dela med mig av de också?
Men, vi börjar med mina favoriter. 
Dessa bloggar ligger på delad första plats i min blogg-läsar-lista;


(Klicka på bilderna för att komma till bloggarna)


Charmigt sa Charlie


Att bo i USA

Hanna Watson

Den Vita Drömgården

Life in the suburb!

Fason

2 kommentarer:

  1. Tack Therese! Så glad jag blir över att ligga på din lista. Jättekul!!
    Min kompis Lotta, som jag skiver om ibland på min blogg (och som lagar så bra mat) kommer från Färila!
    :)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha, men där ser man! Världen kanske inte är så stor, trots allt ;) !
      Kram!

      Radera

Så roligt att just DU vill kommentera!