onsdag 25 mars 2015

Inlägg 100

Detta inlägg är tydligen nummer 100 i ordningen. Roligt!
Känns väldigt surt att jag råkade radera alla andra inlägg när jag gjorde om bloggen för några månader. Hade flera hundra, som raderades.

På min gamla blogg finns det också en hel del inlägg. Dock är många raderade.
På den första bloggen jag hade, så fanns det över 2500 inlägg! Helt sjukt.
Inte så mycket text, men bilder. Ångrar mig så in i norden att jag raderade den bloggen. 

Men, nog om blogginlägg.
Denna dag har inte så mycket hänt, jag har mest halvsovit framför datorn. 
Dock har jag bakat kanelbullar (SÅ länge sedan)!
Blir finfint till kvällsfikat.

Nu sitter jag i fåtöljen, vi har precis ätit middag.
För ett tag sedan testade vi Abbas färdiga "sås" till fisk, vilket var supergott. Så det åt vi idag igen. "Dillsås" över några fina laxbitar tillsammans med kokt potatis. Hade jag orkat så skulle jag ha kokat lite grönt också ;) .

Nu ska jag slösurfa en stund, tänkte att jag ska försöka hitta en "30 dagars blogg utmaning" som är lämplig. Tycker sånt är jätteroligt :) .

Här ovan är en bild på när Busfia håller mig sällskap i sängen efter den senaste operationen❤. 
När jag är inne på ämnet, så ska jag göra ytterligare en operation i april. Jag hoppas HOPPAS verkligen att jag blir av med huvudvärken sedan! Jag är så vansinnigt trött på skiten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så roligt att just DU vill kommentera!