tisdag 24 mars 2015

24 mars 2015

Hej,
nu var det länge sedan jag skrev! 
Men det finns inte så mycket att skriva om när man är hemma och mår som man mår. Jag vill ju inte fylla bloggen med klagomål, det har jag min dagbok till :) .

Som ni ser har bloggen fått ett nytt utseende,-igen. Jaaa, jag veet.. Men det är som ett beroende ;) .
Jag är störtförälskad i mönstret som bakgrunden har. Har vart fast sedan första gången jag såg det.

Tänkte att jag skulle visa två bilder som jag har fört över från surfplattan. Tagna i Laforsen, tror det var förr...a sommaren? Minns inte riktigt. 
Snart är det sommar igen.. Jag har sagt det, och jag säger det igen ; det går overkligt fort.

Med de kloka orden avslutar jag detta inlägg ♛.




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så roligt att just DU vill kommentera!