måndag 26 januari 2015

Uppdatering

Det var inte direkt igår jag skrev här inne direkt. Ber om ursäkt för det. :)
Nu är jag iallafall redo för ett nytt bloggår! Det ska invigas med en ny design här. Ja, igen . 
Jag tycker om denna som jag har nu, men jag föredrar att ha Instagram, translate och liknande på sidan, istället för längst ned. 

Så. Nu ska jag leta efter en design som passar mig (för tillfället). Efter alla mina byten har jag några favoritsidor att bläddra igenom.
Nu kommer bloggen att se ... mindre bra ut ett par dagar cirka. Men det är ju inget ovanligt, haha!

Förövrigt så har jag raderat min Facebook (helt och hållet). Så den som vill nå mig kan ringa, smsa eller liknande. 
SÅ SKÖNT UTAN FACEBOOK!

Ha en bra dag, så hörs vi snart igen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så roligt att just DU vill kommentera!