torsdag 29 januari 2015

Sovmorgon ✔

"God morgon" .
Vaknade vid 06 tiden när Björn gick upp, jag låg kvar och drog mig en liten stund för att sedan gå upp. När jag borstar tänderna får jag en vansinnigt jobbig huvudvärk så jag går och lägger mig igen. Det jag glömde bort var (självklart) att ställa klockan! Så, jag försov mig. Missade läkartiden jag hade kl. 08. SÅ tröttsamt!

Men jag ringde dit och lyckades få en ny tid, redan idag! Puuuuhhh!
Så nu sitter jag och dricker kaffe, har vart ute och satt i motorvärmarn och släppt ut ena katten.

Apropå katter.. Våra har festat på godis inatt!
Vi hade glömt att ställa undan en liten "burk" med kattgodis, så den stod framme på bordet i vardagsrummet. Stängd.

Förut när jag pratade med Björn i telefon, så kollar jag in i datarummet. Där sitter Freja och mumsar i sig, haha!
Antagligen måste någon av våra söta kissekatter (eller båda?!) knuffat ned burken och försökt öppna locket, och på så vis hamnade den i datarummet .

Men som tur var, så hade de inte ätit upp alltihop iallafall. En liten tröst .
Frågan är vem som är den skyldige..

Ja, så kan det vara. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, och absolut inte lägga mig och vila igen!

Ha en bra dag.

Bilden togs 2011, en av alla turer jag åkt med Björn . Så fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så roligt att just DU vill kommentera!