söndag 21 december 2014

Tidig julklapp

Inatt när vi kom hem från julbordet med Björns jobb, så fick jag (äntligen) öppna min julklapp!
Eftersom vi firar jul nere hos mamma och pappa, så har vi haft en liten minijul här först (så vi slipper packa in våra julklappar på vägen ned, och sedan när vi ska upp igen).

Vad fick jag då..?
EN KÖKSASSISTENT!!!
ÅH, jag har velat ha en jätte länge! Och så fick jag en i julklapp
Jag hade först tänkt att kolla efter en på mellandagsrean, men nix, det behövs inte längre!
Nu längtar jag tills att få inviga den! Jag hade hoppats på att få göra det idag, men jag har ont i både huvud och rygg (yup, girl week ).

Jag har lånat en bild så länge, så får jag ta nya imöra.

OBH Nordica, 6682

Nu har jag värmt på lite kaffe, och snart ska vi titta på Chicago Fire. Vi har börjat se om serien från början.. Längtar till säsong 3!
I serieväg är det snart dags för GRIMM bla. Det tar ju ett tag innan serierna kommer ut här i Sverige, iallafall om man vill ha text, vilket Björn vill ☺ .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så roligt att just DU vill kommentera!