fredag 19 december 2014

☼ ☃ Fredag

God kväll på er där ute i stugorna, hoppas ni har haft en bra fredag!
Jag har tagit det lugnt hela dagen, förutom att jag var iväg och handlade idag (nix, inte igår!).. Hela affärn var smockfull! Parkeringen ska vi inte ens tala om..

Men, jag fick med mig det jag skulle, och för en liten stund sedan åt vi middag. 
Dagens blev kotletter med min marinad (ska lägga ut recept på den, så får ni ta del av "världens" godaste marinad. Enligt Björn iallafall ). Till kotletterna blev det vitlökskroketter (höll på att skriva kotletter, haha), sallad och sås. Rödvinssås till mig, och bea (uuh) till Björn

Björn köpte med en längre kabel till tv:n, samt två mojänger också (bra förklarat va?) så nu har han sökt in och sparat nya kanaler! Tjohoo! Så underbart med fiber och mer kanaler.

Så, ikväll blir det nog att sitta framför tv:n och ta det lugnt. 
Imöra ska vi bla. iväg på julbord, det ska bli fint !

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll! 

Några bilder jag tog förut, så underbart att vi har fått lite snö!

Ja.. snöflingorna är ditlagda ..










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så roligt att just DU vill kommentera!