onsdag 30 juli 2014

Perfekta kudden

Som bilden visar, jag har hittat den perfekta kudden!  Jag måste få tag i en sån, måste!

Jag har ett lakan som täcke och så har jag ett överkast samt ett vanligt täcke att "puffa" med. Inte nog med det, vanligtvis har jag tre normalstora kuddar samt två enorma.. Så det blir lite trångt på min sida sängen, men uuh så värt!

Känslan som man får efter att ha buffat omkring och stökat en lång stund, för att sedan hitta den ultimata sovställningen. Den känslan. Nästan för underbart. *Somnar nästan vid bara tanken*

Haha, ja, jag är väldigt trött. Inatt blev det inte mycket sömn. SOM det har blixtrat! Sovrummet och hela byn lös upp.
Nörd som man är så satt jag uppe med kameran och försökte få lite bra bilder och filmer, utan bra resultat. Suck.

Så därför har jag beslutat att införskaffa en ny kamera. Troligen blir det en bättre begagnad först, tills jag hittar någon bra. Just nu sitter jag och kollar runt på nätet och inser vilken djungel det är bland kameror, stativ, linser, märken, objektiv m.m. Men jag har inte sådär jäätte bråttom. Bara ganska.. Helst innan nästa helg vill jag ha en "ny" kamera, så nu ligger jag i ..;)

Nu ska vi snart kika på film, sedan blir det nog att krypa till kojs. Ögonen går i kors.
Bilder kommer imorgon, gott och blandat som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så roligt att just DU vill kommentera!