tisdag 29 juli 2014

Blandade bilder

Några bilder från igår.
Två keliga katter, och två bilder på..kommande väder?

Tydligen ska det åska här ikväll/inatt IGEN!
Detta knepiga väder har hållt på hela sommaren, dessutom har det mullrat lite varje dag i säkert 2,5 veckor. Också är det tokvarmt på det. Puhh.. snart är det äntligen höst och vinter igen!

Pratade med Reiner en stund i telefonen igår, han sa att han hade vart med om sånthär väder en gång innan. Det var på 80-talet. Då hade det också vart sk. "tropisk värme". Huua..

Förövrigt har jag visst glömt att skriva att jag ska ned till Uppsala i augusti! Jag ska göra sklerosering nr.2. Hoppas verkligen att det räcker sedan.

Nu ska jag smälta maten och dricka upp mitt kaffe innan vi ska gå ned till ån och ta ett kvällsdopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så roligt att just DU vill kommentera!