tisdag 1 september 2015

Livstecken

Jodå, jag lever allt och ska göra en uppdatering snart. Har hänt lite sedan sist.
Men.. Det blir en tråkig uppdatering.. Inga bilder!

Anledning..
Jag laddade ned Windows 10 när det släpptes, vart väl inte sådär jätte impad men tyckte det fanns många intressanta funktioner. Allt eftersom så började hela min dator hänga sig. Internet, öppna filer, redigera bilder, STARTA, allt hängde sig eller sega ihop totalt.

Så, lång historia kort, nu ikväll såg jag över möjligheterna att göra en återställning/göra datorn fabriksny. 
Så, medans jag klickade runt, så tryckte jag i att jag skulle göra en total återställning.. Utan att jag märkte det. Alltså, jag ..åååh! ALLA BILDER! OCH FILMKLIPP!

Jag hade M-Ä-N-G-D-E-R med bilder att visa. Och nu är allihopa borta. SUCK! HUR kan man vara så klantig?!

Men.. Ingen idé att gråta över spilld mjölk. Typ. 
Det är bara att "gilla" läget. Japp..  

Men, något positivt vart det också. Jag fick bort Windows 10, och har nu återgått till mitt kära Windows 8. 

Eftersom jag inte har några bra bilder just nu, så får ni kolla in min Instagram, ni finner den på bloggens högra sida! Annars heter jag @ete6 .

Lenovo får stå för bilden i detta inlägg...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så roligt att just DU vill kommentera!