tisdag 21 april 2015

Mobilblogg

Här kommer ett nattinlägg från mig!
Resan ned till Uppsala gick bra, inga större störningar i trafiken ;) . 

När vi kommit ned och hade parkerat träffade jag inskrivningssköterskan. Mäta, väga och allt sånt ;) . Sedan fick jag lämna lite blodprover också, tig ett tag eftersom jag är svårstucken :P . 

När det var klart träffade jag narkosläkaren och stämde av allt, för att sedan gå till min anspelning och få (eget!) rum (just nu iallafall). 

Efter det åkte vi till Jula, fick köpt lite prylar som är bra art ha :). Sedan var det middag, som intogs på IKEA. Mummss :D . 

Även lite shopping där.. Gäller att passa på ;).

För några timmar sedan åkte min älskling till sitt hotell, och nu ligger jag hör. 
Dricker citronte och kollar lite WW2 historia. Sova kommer jag troligen inte göra än på ett tag ;) . 

Nu fick det bli en kort och tråkig uppdatering, men bättre ön inget. Lägger till några bilder också, bla. på Björns fina hotellrum :D . 

Ha det bra sålänge, jag uppdaterar när jag orkar :). 
Kram! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så roligt att just DU vill kommentera!