fredag 17 april 2015

Kärlek på Pinterest ♕

Ⓟinterest måste väl ändå vara en av de bästa sidorna på internet?!
Jag brukar bli sittandes där, timme efter timme.. efter timme. Efter timme!

Ibland ska jag bara in och leta efter ett recept, lite snabbt sådär. "Tyvärr" slutar det alltid med att jag har hittat 10 olika (onödiga) häftiga produkter som jag hemskt gärna skulle vilja ha, minst 5 ställen att resa till och säkert flera hundra olika hus, möbler, dekorationer och, inte att glömma, säkerligen tusentals med hästar och det dubbla med tillbehör.. ;) 
Det GÅR INTE att sluta "pinna" allt, haha!

Jag tänkte dela med mig av 10 bilder på hus/inredning som jag har pinnat, om jag ens kan välja ut .. Uhh.. ;)

(Nej, jag ångrade mig. Jag tänker dela av mig med blandade bilder från min Pinterest, jag kan omöjligen välja ut enbart 10 bilder bara sådär.. Då skulle jag behöva sitta i flera veckor för att välja. Lite som en audition ;) .)

Så, det blir ett gäng med blandade bilder. Japp,
here we go;

Ja, helt klar en dröm garderob!

Hahah, denna bild är ALLTID lika rolig!

Alltså.. Så perfekt. Perfekt!!!

En sån här ska jag göra, vår ringklocka fungerar inte.. ;)

Så sant, :)

Så ljust & öppet, snyggt med teglet.. Ja, fantastiskt.

Så unikt och snyggt! Tänk så smidigt med en frukostbar på utsidan!

Fin idé! Någon gång när vi renoverar/bygger hus.. ;)

Perfektion. Helt perfekt. Jag är förälskad.

Det vackraste hemmakontoret !

Typ världens snyggaste badrum. 

Så, ett litet urval från min Pinterest (<- klicka för att komma dit!).

För er som inte vet vad Pinterest är, HÄR kan ni läsa och titta på klipp. 
Ni kommer (garanterat) bli beroende. Så, jag har varnat er.. ;)

Nu ska jag och min huvudvärk slösurfa en stund ❤.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så roligt att just DU vill kommentera!