onsdag 22 april 2015

10 fakta om mig

{Tidsinställt inlägg }
  1. Jag och Björn har snart vart tillsammans i fyra år, och förlovade i tre ♥ .
  2. Jag är helkass på att städa, haha! Jag hamnar alltid med händerna i någon låda, sorterar... ;)
  3. Jag är helt beroende av Zillow !
  4. Jag följer ungefär 10-15 serier.. Om inte mer! Jag får räkna.. Ouups!
  5. Jag har inte Facebook och jag använder inte Google för sökning.
  6. Jag skulle vilja köpa en gammal, rucklig gård och renovera.
  7. Jag vill inte sluta snusa, trots att jag verkligen borde.
  8. Jag vill skaffa spräng/borr licens.
  9. Jag är en nattuggla! Jag skulle helst vilja sova hela dagarna, och vara uppe på nätterna.
  10.  Jag sitter helst på golvet, trots att vi har världens skönaste soffa :P .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så roligt att just DU vill kommentera!