söndag 29 mars 2015

29 mars 2015

Hej, hoppas ni har haft en bra helg!
Ääh.. Hej bloggen? Hej? Eller inte?!
Haha alltså.. hur inleder man ett "vardagligt" inlägg på en blogg? Det känns fel att skriva hej eller liknande. Men vad ska man annars skriva?

En hälsningsfras fungerar ju alltid, men det känns ändå så fel.
Men, i alla fall, hej!

Denna helg har vart lugn och skön.
I fredags blev det hockey, matchen var mellan Leksand och Malmö. VI VANN!
Angående det, bilden i förra inlägget tog jag när vi var ned till Leksand och kollade på match.
Vi drack lite berusningsdryck och hejjade såklart. Hade över lite besök, kollade på film (senaste Småstadsliv- SÅ bra!). Tidigt i säng vart det också. Skönt det.

I går (lördags) hände inte mycket under dagen, på eftermiddagen åkte i dock till Resurante Route 84 och åt. VÄRLDENS godaste mat och firade ytterligare en "gamling" ;) .
Heeelt fantastiskt gott var det.
Jag åt "Billy the kid", aahh.. riktigt vattnas i munnen :) .

Idag sov jag fram tills klockan 11:30.. heh. Skyller på huvudvärk och att jag är förkyld.  True.
Kollade på en ny film förut, "The Atticut Institute" har jag för mig att den heter. Helt klart värd att se, i alla fall om man gillar övernaturligt (och att få rysningar).

Nu sitter jag i fåtöljen och dricker te, kanske dags att fundera på dagens middag. Men, först, alvedon :) .

Hejdå, eller något. Haha, kass jag är..

Ja, med tanke på Åkessons besök hos Skavlan ;) .
Avslutar dock inlägget med denna bild;


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så roligt att just DU vill kommentera!