fredag 14 november 2014

Busfia är tagen på bar gärning, IGEN!

Haha alltså.. Busfia gör verkligen skäl för namnet.
Idag gick jag förbi ena fönstert i kontoret här hemma, kikade ut och såg fåglarna i trädet utanför.
Sedan gick jag, men stannade till och funderade vad i hela friden såg jag nyss.. Så, jag backade tillbaka och tittade igen. Gissa vad jag ser?
Jo, Busfia i ett fågelbo! Jag började tokskratta, det såg verkligen hysteriskt roligt ut när hon insåg att.. "Fan! Matte ser mig! Jag måste gömma mig!" Så hon tryckte (!) ihop sig, i förhoppning att inte synas. Resultatet? Ja.. jag vek mig dubbel av skratt.

Jag har några bilder på händelsen, dessvärre inte så bra. Tagna i stundens hetta.
Jag fick förövrigt locka ned henne med bebismat (kattungemat). Då flög (haha) hon ned.

Dåligt bildbevis, men ändå. Ni ser också att snön helt plötsligt är borta. Istället har vi lera, tjohoo..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så roligt att just DU vill kommentera!