måndag 27 oktober 2014

Halloween tema

Nu har bloggen fått ett halloweentema också. Trevligt det :) .

Bloggen har vart väldigt tyst igen. Dock har jag en del bilder att lägga upp :).

Jag kan dock skriva att jag har fått en tid till sjukhuset i Uppsala i november! Ska bli skönt att få det överstökat. känns dock lite sisådär att jag ska bli sövd. Hua! Hoppas innerligt att det ska bli min sista gång jag gör en sklerosering.. Tredje gången gillt tycker jag låter bra. 
Första gången gick bra, det gjorde ont men inte allt för. Andra gången gick inte alls. Det gjorde helt fruktansvärt ont, därav att denna gången (3e) blir jag sövd. 
Jaja, så kan det vara. Mina förhoppningar är iallafall att jag ska bli kvitt min huvudvärk efter detta ingrepp. Tänk så skönt det skulle vara! Hoho!

Men nu ska jag hoppa i sängen, imorgon är det måndag igen..  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så roligt att just DU vill kommentera!