söndag 24 augusti 2014

Mobilblogg

Igår var vi som sagt inne och lyssnade på Jimmie Åkesson när han höll tal. Jag tycker han tog upp mycket bra och viktiga ämnen. Tror det kommer gå bra för Sverigedemokraterna i årets val. 

Efter det var det tänkt att vi skulle åka på folkrace, dock blev det lite ändringar i schemat. 

På kvällen lekte vi kurragömma, "vuxenstyle". 
Med andra ord: bilar! 
Haha, jag tycker sånt är skitkul. 
För den som inte vet hur det går till så kan jag skriva det.. Man är minst två i varje bil. En som kör (självklart va?) och en som fotograferar. 
Inom ett visst område ska man leta upp varann och ta kort på bilen bakifrån . Man  bör kunna se regnr. 
Sedan håller man på sådär. 
En omgång vann vi, tjoho! ;) 

Efter det åkte vi hem och kikade på lite film. 

I morse (förmiddags) hade vi besök, alltid trevligt! 
Nu ligger jag i soffan med huvudvärk, Björn bar in katternas lek/sovställning i vardagsrummet så jag skulle få lite sällskap. Så.. Busan ligger och stirrar på mig ;). 

Lägger upp några kassa mobilbilder sålänge. 

( Ska tillägga att vi åt pizza på Gamla Stan igår också. Jag testade en "ny" , Mexico hette den. Tvärgod!!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så roligt att just DU vill kommentera!