fredag 22 augusti 2014

Mobilblogg

I torsdags (igår) förmiddag fick vi äntligen vår bokhylla från IKEA! 
Mycket efterlängtad kan jag lova. 
Så nu har vi fyllt upp både hylla och vitrinskåp med böcker och porslin.
Vi är jätte nöjda! 😊

Jag ska dock köpa några fler förvaringsfack att ha längst ned. Till ovansidan av hyllorna ska jag leta upp några snygga korgar att ha där. Dessutom blir det en murgröna eller två. 

Annars har det inte hänt så mycket. 
Bortsett från att Björn fick öppna sin födelsedagspresent ikväll, han fyller inte år förrns i början av september. Haha. 
Paketet bestod av en gäddsäck och avkrokningsmatta med linjal från BFT. Verkar uppskattad 😊. 

Imorgon ska vi in till Ljusdal en tur. Jimmie Åkesson ska hålla tal på Postplan. Jag tycker det ska bli riktigt intressant! Förhoppningsvis får man lyssna ifred.
Efter det har vi tänkt att fara iväg på lite folkrace. Det är riktigt kul! 
Håller alla tummar och tår att jag mår hyfsat imorgon!!!

Nu, å andra sidan, tänkte jag sova. 
G O D  N A T T ❤️

En dålig bild av skåpen. Alla grejer kommer nog byta plats 100 gånger innan jag är riktigt nöjd, haha 😜.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så roligt att just DU vill kommentera!