fredag 18 juli 2014

Jag lever!

Bloggen har legat längst ned på priolistan just nu. Hela veckan har jag vart säng/soffliggandes. Huvudvärken har verkligen inte tyck om mig.

Först idag mår jag lite bättre, så förut var vi upp på byn och åt på grillkåtan, en tallrik med grillat och en Trocadero..
Dock kostade det 99kr/person på kvällen, och dricka ingick inte! Dagtid kostar det 85kr/person ink. dricka. Men, ja änt bitter ja e  ;).

Igår och idag har det åskat, blixtrat, haglat, blåst och regnat=ÄNTLIGEN!  Dock hoppas vi på en fortsättning, det är fortfarande kvavt ute.

Nu ska vi snart kura ned oss i soffan framför en film, sedan får vi se. Blir lite hemmamys bara :).

Bilden är från förra hösten, så fint! Som jag längtar.. höst och vinter är bäst :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så roligt att just DU vill kommentera!