tisdag 8 juli 2014

Dags att sova

Sovdags nu..eller nyss. 
Jag är inte det minsta trött, skulle helst vilja sätta igång en storstädning (om man bortser från huvudvärken). 
Men imorgon bitti ska jag förbi vårdcentralen och ta lite blodprover. Det värsta är att mitt morgonkaffe måste skjutas fram, och det, mina kära vänner och ovänner, är hemskt. Jag älskar mitt kaffe!

Men så är det, och så förblir det. Får brygga på lite kaffe innan jag åker och ta med mig i en termos, haha.

Sov gott, för er som inte sover än. Ni som redan sover..ja, ni sover :P .
Hörs imorgon!

En dålig bild, men Freja brukar nästan alltid ligga på mig när hon sover. Så när jag lägger mig får jag lägg mig till rätta illa kvickt, för när hon har lagt sig så har jag inte samvete att flytta på henne, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så roligt att just DU vill kommentera!