tisdag 8 juli 2014

8/7-2014

God förmiddag!
Igår tog det en lång stund innan jag somnade, och precis när jag var påväg att somna kom jag att fundera på vart ena katten var (Busan). Så jag klev upp och kollade i huset, men ingen katt. Men jag hörde ett rafsande ljud, och tänkte om hon kanske var ute. När jag öppnade dörren kom hon (bokstavligt talat) flygande in, haha! Lilla pissen vart ju utstängd. När hon kom in gav hon mig en riktigt sur blick, sedan gick hon och åt ;) !

I morse var jag iväg och tog blodprov.
Det gick bra, trots att jag är väldigt svårstucken. Resultaten bör vara klara på fredag, men sedan får jag vänta och se när läkaren ringer.
Jag kan också meddela att det var oerhört gott med kaffe sedan när jag var klar. Jag hade förberett en termomugg som väntade så fint i bilen =).

Nästa vecka har Björn en veckas semester och så är det Färila veckan! Det ser jag fram emot :D !

Nu ska jag lägga mig och vila en stund, sedan fixa något att äta. Eller tvärt om. Det märks.

Busan brukar hålla mig sällskap när jag vilar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så roligt att just DU vill kommentera!